L’assemblea general de Compromís per Cullera celebrada el passat 31 de gener aprovà les línies a seguir durant els primers mesos d’aquest nou any per unanimitat dels assistens a la reunió. En aquest sentit, destaquen 2 iniciatives.

En primer lloc, l’assemblea va decidir iniciar diverses accions per fomentar l’ajuda mútua i la cooperació entre els treballadors i les treballadores de Cullera. En concret, Compromís obrirà un punt de distribució de menjar, amb la col·laboració de l’Atlàntida, pizzes i menjars. Dos dies a la setmana aquest establiment farà una donació solidària d’aliments que seran distribuïts pel grup de voluntaris que s’ha creat.

A més, amb l’ajuda de diverses persones relacionades amb el món de l’educació, s’oferiran classes de repàs i tècniques d’estudi i motivació per a estudiants de famílies que estiguen passant una mala situació econòmica.

En segon lloc, l’assemblea va aprovar realitzar un cicle de debats i de conferències que durarà fins al mes de juny i on es tractaran temes com l’Economia del Bé comú, l’agricultura, l’urbanisme i la reforma de la Llei de Bases de Règim local.

En aquest sentit, des de Compromís per Cullera es vol deixar clar que aquestos projectes mostren que amb iniciativa i voluntat política es pot revertir l’actual situació de crisi i abandonament que estan patint centenars de persones al nostre poble. Volem demostrar que som un partit realment d’esquerres, preocupat en millorar de manera real els problemes que pateixen els treballadors i les treballadores del nostre poble.

www.cullera.compromis.net