monica i hugo

El proper dijous 23 d’abril la candidata de la Coalició Compromís a la presidència de la Generalitat Valenciana, Mónica Oltra, visitarà la localitat de Cullera per tal de donar suporta a la candidatura local i al seu cap de llista Hugo Font.

Està previst que al voltant de les 12 del migdia la candidata, acompanyada d’Hugo Font i altres membres de la candidatura de Compromís per Cullera visiten el Mercat Municipal per tal de conéixer les opinions de la ciutadania.

Més tard es visitaran diferents associacions de Cullera com les societats musicals de Santa Cecília i l’Ateneu Musical per tal de poder escoltar de primera ma quines són les problemàtiques que estan patint en estos moments les societats musicals. També es visitaran altres associacions de Cullera i a la una i mitja està previst que es realitze una roda de premsa al mateix Ateneu Musical.

Tot seguit, a les 2 del migdia es celebrarà un dinar al mateix Ateneu Musical durant el qual intervindran els 2 candidats de la Coalició Compromís i on els assistents podran fer-los preguntes. La invitació al dinar està oberta a totes les associacions de Cullera per tal que acudisquen els seus representants. Per a assistir al dinal cal confirmar l’assistència als telèfons 609 874 882 i al 637 425 189.logo sense coalició. compromís per cullera