Cullera a 15 d’abril de 2015foto grup
L’Assemblea Local de Compromís per Cullera ha aprovat la candidatura per a les eleccions municipals del 24 de maig. La coalició concorrerà amb la denominació Compromís per Cullera: Compromís.
Segons Hugo Font, candidat a l’alcaldia de Compromís a Cullera, aquesta és “la millor llista que ha presentat mai el valencianisme progressista i ecologista a Cullera. Es combina experiència amb responsabilitat, preparació i il•lusió. A més, totes i cadascuna de les persones que formen part del projecte, aporten molt de treball del moviment associatiu, social i cultural de Cullera. Per a mi, és un honor formar part d’aquesta candidatura i tot un repte encapçalar-la”.
Totes les incorporacions a la llista tenen com a objectiu formar un nou govern a Cullera que prioritze desenvolupar polítiques que rescaten persones i fomenten un horitzó de vida digna, amb transparència i participació ciutadana.
A la llista s’incorporen gent que va des de la seua vinculació a moviments socials i educatius, passant pel mon de les falles, societats musicals, la sanitat, serveis jurídics, etc..

Llista electoral de Compromís per Cullera:
1.- Hugo Font Lafarga
19.- Mari Rosa Grau Martínez
20.- Joan Luis Tur Gómez
21.- Nora Escuriet Roig

logo sense coalició. compromís per cullera