En primer lloc, vull començar este article donant-li les gràcies al Partit Popular de Cullera per haver-me fet sentir una persona tant important. Les seues crítiques furibundes m’omplin d’orgull i satisfacció perquè demostren que la Coalició Compromís per Cullera anem pel bon camí i que els desastrosos resultats electorals que ha patit el PP els han dolgut moltíssim.

Així doncs, l’article publicat pel PP de Cullera en l’anterior número de l’Expressió titulat <<Compromís y su nuevo líder de masas>> no és res més que un text sense valor perquè en ell no es realitza cap crítica política, sinó que simplement es realitzen una série d’atacs personals que desacrediten els seus autors i ens demostren una vegada més que el nostre poble no pot continuar sent governat per unes persones que no coneixen ni els seus oponents, ni el partit del qual formen part, ni el càrrec que ocupen.

A més, al PP de Cullera més li valdria no anar donant lliçons de respecte i educació. Dir-li <<crema-muntanyes>> al senyor Ernesto Sanjuan no és cap falta de respecte, sinó una realitat. Una falta de respescte és gastar-se milers d’euros en un castell de focs mentre a Cullera hi ha famílies que patixen fam. Saben vostés quantes beques de menjador s’haurien pogut donar aquest estiu amb el que costaren les tasques d’extinció de l’últim incendi de la muntanya i amb la multa que amb total seguretat se li imposarà a l’Ajuntament de Cullera?

En tot cas, si l’únic que poden fer és proclamar eixes amenaces no tinc res pel que preocupar-me, al contrari que vostés, que cada dia que passa es mostren més nerviosos i utilitzen les amenaces i les denúncies segons els seus interessos electorals. Igual que han fet amb la nostra companya Mònica Oltra, vostés saben que si eixa denuncia s’haguera fet pública durant la passada campanya electoral haurien tornat a eixir en les notícies, i de ben segur que encara haurien ixit més malparats.

Com molt bé diuen, en estos moments només existixen indicis de les diferents actuacions fosques que han realitat des del nostre Ajuntament. Per això quan la ciutadania de Cullera els faça abandonar els càrrecs que vostés ostenten a hores d’ara en les properes eleccions, posarem tota la informació de que disposen els arxius municipals en mans de la Fiscalia Anticorrupció per tal que depure totes les responsabilitats econòmiques i penals per la ruina econòmica a que han portat el nostre poble.

La veritat és que el seu article del més anterior és digne d’anàlisi i l’últim paràgraf és aborronador. Pot ser la persona que l’ha redactat deuria d’assistir a algun curset de comunicació perquè ella mateixa es posa en evidència. Els partits de la casta, és a dir el PP i el PSOE han patit un vot de castig espectacular. En concret, el Partit Popular ha perdut 2600 vots respecte a les anteriors eleccions europees. De 7.800 vots emesos només n’ha aconseguit 2.400.

En canvi, per la nostra banda, la Coalició Compromís ha passat dels 60 vots que va obtindre el BLOC en les eleccions europees del 2009 a 764 vots. Com es pot vore, l’augment del suport a la nostra opció política tambés és espectacular i ho demostra el fet que hem aconseguit més vots que en les anteriors eleccions locals, autonòmiques i generals.

A més, si des de Compromís som capaços de representar els votants d’altres formacions polítiques properes als nostres postulats però sense representació al nostre poble tot indica que el creixement de la representació de Compromís anirà al mateix ritme que la caiguda tant del PP com del PSOE i prompte podrem celebrar el final del cicle polític de la corrupció, el caciquisme i les negligències.

Esperem que així siga i una vegada més aprofite per a convidar a tota la ciutadania de Cullera que desitja un canvi polític i social a sumar-se d’una manera o d’una altra al projecte de la Coalició Compromís per Cullera.

Marc Joan

Portaveu Local de Compromís per Cullera
Secretari de Joventut – Compromís per Culleralogo sense coalició. compromís per cullera