Compromís per Cullera triplica el nombre d’adherits

Cullera, 17-03-2014

Després de la campanya realitzada per tal de fomentar la participació de la ciutadania en les primàries per a les el·leccions europees, Compromís per Cullera ha triplicat el nombre d’adherits, entre militants, simpatitzants de primer grau i simpatitzants de segon grau, que són les persones que s’han adherit a Compromís per tal de poder participar en les primàries.

Així, després d’aquesta campanya, Compromís per Cullera té a hores d’ara més de 150 persones adherides entre militants i simpatitzants del Bloc Nacionalista Valencià, d’Iniciativa del Poble Valencià, d’Alternativa Progressista de Cullera i de Gent de Compromís, que és el nom que reben les persones que s’afilien dirèctament a Compromís.

Aquesta setmana han començat les votacions a les primàries. Durants els dies 17, 18 i 19 de març es podrà votar de manera virtual i el 21 de març, de 18:00 a 21:00 es podrà votar de forma presencial a la seu de Compromís per Cullera, situada al Carrer la Marina nº 16.

logo sense coalició. compromís per cullera