Está publicació es pot Llegir COMPROMÍS PER CULLERA ESTRENA UN NOU BUTLLETÍ.
La finalitat d’este butlletí en paper és fer arribar a tots els cullerencs la informació i les decisions que pren l’equip de govern, en matèria municipal i que afecten a tots els ciutadans.

La coalició Compromís per Cullera ha editat un fullet, que té com objectiu convertir-se en una eina més d’informació on l’agrupació cullerenca vol explicar tot el que passa a Cullera i decidix l’Ajuntament. El butlletí es publica amb format paper i Compromís pretén d’esta forma que arribe a tots els ciutadans perquè tinguen un coneixement millor de la situació actual.
En la primera edició, el grup Compromís ha ressaltat en la portada un article que explica el deute del consistori i en la part central es detalla el sous dels regidors del PP.
 En l’interior apareix un quadre amb els sous que es paguen als assessors i personal de confiança dels regidors del PP, i el Pla d’ajust de Cullera, i les principals mesures d’estalvi, que segons Compromís suposaran per al proper any, la privatització del Servei de Socorrisme, el tancament de l’Escoleta, i de la Residència d’ancians.

En la contraportada es pot llegir un article en el que Compromís explica la pujada de taxes i impostos. El partit concreta que l’increment de l’ IPC no és obligatori i ha augmentat un 3’4%. A més, es pot vore com afecta al ciutadà la pujada del preu dels nínxols del cementeri.

En el fullet es pot llegir un article del militant Ferran Sanz, i destaca en un aparat especial les diferents adreces  cullera.compromis.net i mescullera@hotmail.com. on els ciutadans poden trobar als membres d’esta agrupació política per posar-se en contacte amb ells o fer-los alguna suggerència.

Per últim, fan una crida i conviden a tots els cullerencs a la xerrada informativa a càrrec del Diputat de Compromís, Joan Baldoví que tindrà lloc el dijous 10 de gener al Saló Multiusos del Mercat.

2012-12-20 18:22:00
A+